Гіроскоп реєструє це відхилення і дає сигнали гвинтовим моторам для протидії йому. Тому вертоліт і не розкручується навколо своєї осі, а тримає заданий напрямок. У нових радіокерованих гелікоптерах використовуються маленькі п’єзоелектричні датчики розміром у п’ять разів меншим за копійчану монетку.

Необхідно провести огляд нутрощів апарата, а саме двигуна, на предмет зношених шестерень. Якщо такі є, замінити їх. Якщо радіокерований вертоліт не злітає досить високо або зовсім пересувається по підлозі (їздить), варто перевірити акумулятор.

Гелікоптер, або, інакше, гелікоптер, створює підйомну силу завдяки обертанню гвинта, на відміну від літака, у якого підйомна сила створюється поступальним рухом апарата. Повітря обтікає лопаті обертового гвинта гелікоптера.

Подібно до літака, який тримається в повітрі завдяки крилам, вертоліт злітає за допомогою гвинтів великого діаметра. Такий гвинт називають несучим. У гвинта є лопаті, кожна з яких має аеродинамічний профіль і під час обертання гвинта рухається в повітряному потоці.