І, нарешті, зніміть клеми: спочатку мінусову, а вже потім плюсову. Якщо знехтувати цим правилом і зробити все навпаки, можна, можливо спровокувати коротке замикання, необережно приклавши ключ до кузова автомобіля. А там не лише до «травми» акумулятора недалеко, а й до збою в «мозках» машини.

Справа в тому що якщо відкручувати спочатку плюсову клему, То можна випадково зачепити ключем кузов, а до нього підключена мінусова клема, відповідно відбудеться коротке замикання. При встановленні акумулятора назад у автомобіль, першою відповідно підключається плюсова клема.

При різкій зміні напруги виникає великий ризик вивести комп'ютер із робочого стану. Саме це відбувається, якщо зняти клему при працюючому двигуні. Різко збільшується напруга вище 14 – 15 вольт, яка, не розподіляючись на акумулятор, впливає на комп'ютер інжекторного двигуна