Зима – найскладніший період у житті акумулятора. Саме в цей час батарея в машині розряджається частіше. Справа в тому що електроліт на морозі стає густішим, внаслідок чого контакт сильно погіршується.. Щоб не заводити машину на морозі з прикурюванням, варто регулярно відстежувати рівень електроліту та його заряд.

Температура взимку знижується. Особливо вночі. У цей час густина електроліту падає. І, як наслідок, падає ємність батареї.

Цього достатньо для регіонів, у яких морози досягають -30, -40 градусів. У більш морозних регіонах кислоти в електроліті більше, тому витримує батарея холоду -50, -60 градусів. Показник густини регулює кількість сірчаної кислоти.

Проблема підготовки акумулятора на зиму знайома автомобілістам взимку акумулятор слабше і повільніше крутить стартер, швидко розряджається. Це зв'язано з тим що взимку навантаження на акумулятор зростає, а характеристики акумулятора різко погіршуються у зв'язку зі зниженням температури експлуатації.